Pages

קטלוג כמקדם מכירות

הקטלוג משקף את צורך הצרכנים, שם את המוצר וסגולותיו לאורך הקטלוג בצורות שונות  ומגוונות, בעצם נוצרת חוויה שמכירה את הדימויים סביב המוצר ללקוח. אצל לקוח המטרה שלנו נוצרת איזושהי הזדהות או גילום של צורך למוצר מה שמוביל לפעולה, זכרו  מצב שבו הלקוח שוקל לפעול ולרכוש את המוצר שלנו הוא מצב פוטנציאלי המשמש כמנוף ופתח אמיתי לקדם את המכירות, באם השגנו בסופו של תהליך זה פנייה אידאלית זו מן לקוח, הקטלוג ענה על תפקידו כפלטפורמה לעידוד לקוחות לרכוש את המוצר/שירות של בעל העסק, הקטלוג שלנו מילא את תפקידו כמקדם מכירות.