חיפוש באתר

מיתוג עסק

מיתוג עסק
מיתוג עסק הוא התפיסה, התחושה, החוויה, המסרים והערכים שמועברים לצופה, מה הצופה מזהה והאם הוא מזדהה עם השירות או המוצר שלכם, במידה ומיתוג העסק נעשה כראוי התוצאות השיווקיות של העסק לא מאחרות להגיע, במיתוג עסק הרושם חשוב ובעיניי הרושם נרכש בהשקעה בחשיבה, בעיצוב מדוייק ויצירתי שאנשים מתחברים אליו. 

דוגמאות למיתוג עסק

יצא לי לא מעט לשמוע מלקוחותיי על התגובות של לקוחות שלהם על ההבדל לפני המיתוג ולאחר המיתוג,  בעיקר על כך שזה מניע את שיווק העסק וגורם לאנשים להתייחס ברצינות לעסק שלהם.  מיתוג עסק לא מסתכם בהגדרת הערכים של החברה, המטרות, החזון או המסר, כי אם בביטוי של כל אלו בעיצוב נכון וטוב, עיצוב ומיתוג עסקי מתבטא במכלול של שירותי עיצוב ומוצרי עיצוב שונים: החל מעיצוב לוגו, עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב שפה גרפית, עיצוב אתר תדמית ועוד ועוד...

יש מספר חבילות מיתוג שמסווגות לפי תקציב ודרישה של לקוח, אין ספק שמדובר במוצרים איכותיים ובהתאם לכך התקציב הינו בינוני-גבוה, לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו עיצוב איכותי ותקציב שעמו אני מעצבת לעסק שלכם תדמית ומיתוג ברמה איכותית ויצירתית. אין עיצוב בזול או עיצוב חינם שייתן לכם את התמורה שחבילות המיתוג שלי יכולים להעניק לעסק שלכם. 

לחבילת מיתוג חדשה ויוקרתית- פנו אליי (חבילות המיתוג החדשות לא פורסמו באתר) grafficted@gmail.com או 077-4420749
מיתוג עסק
מיתוג עסק
מיתוג עסק


חבילת מיתוג עסק וחבילת עיצוב לוגו ותדמית
לעוד חבילות מיתוג לחצו בחבילה שמתאימה לעסק שלכם: 

חבילת מיתוג בסיסית - חבילת מיתוג בסיסית לעסק מתחיל עם תקציב בינוני.
חבילת מיתוג סטנדרטית - חבילה סטנדרטית שמציעה יותר מעיצוב בסיסי ומיועדת למיתוג בתקציב בינוני+.
חבילת מיתוג  מתקדמת+ - חבילה מתקדמת לאנשים שמבינים את החשיבות של השקעה בעיצוב והחסכון של צעד כזה לטווח הארוך- מדובר בתקציב גבוה. 

שימו לב מחיר מיתוג עסק - מאוד תלוי בהגדרת הפרוייקט וההיקף שלו, לעוד פרטים על חבילות מיתוג לעסקים לחצו כאן.  או פנו אליי: grafficted@gmail.com או 077-4420749

הנה כמה דוגמאות לעיצוב ומיתוג עסק של לקוחות שהשקיעו בעסק שלהם וקיבלו תמורה שיווקית: 


מיתוג עסק
מיתוג עסק

מיתוג עסק
מיתוג עסק

מיתוג עסק מרצה לשפת הסימנים

מיתוג עסק מיזם 


מיתוג עסק יצירה

מיתוג עסק מאמן כושר

מיתוג עסק חברה לשיווק

מיתוג עסק מסעדה חלבית

מיתוג עסק מכירות ושיווק

מיתוג עסק הדברה

מיתוג עסק צילום

מיתוג עסק יופי ואיפור

מיתוג עסק עו"ד

מיתוג עסק עורכת דין

מיתוג עסק תיאום מכירות ושירות מקוון לעסקים


מיתוג עסק הדברה
עיצוב לוגו לטכנולוגיה
עיצוב לוגו לתעשייה/ עיצוב לוגו לטכנולוגיה

מיתוג עסק
מיתוג עסק





עיצוב ומיתוג עסק מן התעשייה
מיתוג עסק קייטרינג

מיתוג עסק קייטרינג

 והפעם.. עיצוב תדמית עבור מעצבת פנים/עיצוב לוגו למעצבת פנים.





תהליך עיצוב לוגו

אז.. מהו מיתוג עסק?
עסק קודם כל ולפני הכול..ממש הכול חייב לוגו- הלוגו הוא התמצית והמהות של העסק- הוא התמרור שאומר לאנשים לעצור- להתרשם ולבצע פעולה כלשהי- במידה והלוגו מוצלח יעצרו ויבררו במה מדובר, במידה ולא מוצלח ימשיכו הלאה.. אז זה עיצוב לוגו, לאחר מכן יש עיצוב תדמית שזה אומר לעצב כל מיני מוצרי פרסום שעליהם מוטבע הלוגו וכל זאת כדי ליצור זהות תדמיתי וזיהוי של הלקוחות הפוטנציאלים. ובעיקר בעיקר מודעות.
עיצוב כרטיס ביקור ועיצוב לוגו


במידה ועבודת התדמית נעשתה כראוי, נוכל לקבל מעגל של אנשים שחש ויודע לזהות את התדמית שלך ולשים אותו בעדיפות על פני מתחרים- וזה כבר מיתוג- אותה תחושה שיוצרת זיהוי וגורמת לנו להושיט יד למוצר.
איך ממתגים עסק?
כדי להגיע בכלל למיתוג עסק מוצלח חייבים להתחיל בעיצוב רחב של כמה שיותר מקומות או יותר נכון בכל מקום שהמוצר או הארגון או החברה שלך יופיעו יופיע הלוגו, הצבעים, הערכים של החברה- השפה הגראפית. ככל שזה יקרה בכל מדיה אפשרית העסק שלך ימותג גבוה יותר הערך שלו יגבר. כמובן שלכך יש צורך במעצב גרפי ראוי שיודע לבצע את העבודה ובעיקר מבין את העבודה והעסק שלך.

גם את/ה רוצה לעצב תדמית לעסק חדש? 
או פנה אליי למייל:
grafficted@gmail.com

בפניכם דוגמא נוספת והפעם לעבודה שבה מיתגתי מעצבת פנים מתחילה:
זה החל מעיצוב הלוגו, לאחר בחירת הלוגו המתאים הגדרנו שפה גרפית ועוצב ספרון מותג - ספר לוגו, לאחריו עיצבנו את כרטיס ביקור ובשלב הבא ולא האחרון עוצב תיק עבודות מעין קטלוג מקורי בצורת כרטיסיות, שיחולק ללקוחות פוטנציאלים. עם הצגת יכולות המעצבת.


ספר לוגו (ספרון לוגו)


עיצוב כרטיסיות כחלק מעיצוב תדמית


עיצוב ומיתוג עסק - מעצבת פנים


עיצוב כרטיסיות - כחלק ממיתוג עסק


עיצוב כרטיסיות - כחלק ממיתוג עסק


עיצוב כרטיסיות -מעין תיק עבודות שיוגש ללקוחות


עיצוב כרטיסיות -מעין תיק עבודות שיוגש ללקוחות





לוח שנה מחיק

לוח שנה מחיק
לוח תכנון שנתי מחיק 2017-2018

מיתוג עסק

מיתוג עסק

מיתוג עסק מיתוג עסק הוא התפיסה, התחושה, החוויה, המסרים והערכים שמועברים לצופה, מה הצופה מזהה והאם הוא מזדהה עם השירות או המוצר שלכם, במידה...

אז נהיה בקשר?

שם

אימייל *

הודעה *