הקטלוג החדש שעוצב ע"י grafficted -נעלי פריאל קיץ 2011 יצא לאור והוא מוצג בפניכם,כפי שאנו מחליפים בגדים כל עונה ומתאימים את מלבושנו לפי מזג האוויר כך גם ננהג בתהליך עיצוב קטלוג, הקטלוג כמייצג וככלי הפורש את מיטב מוצרינו שליקטנו בקפידה, יחד עם עונות השנה מתחלף ומתחדש, מדובר בתהליך חשוב שמחד, מצד הלקוח - נוצרת התחדשות ועניין מחודש במוצרים שלו, בעל העסק יוצר עניין מעודכן ומחודש בפני קהל הלקוחות שלו ובעצם תהליך הוצאת והפקת הקטלוג בכל עונה מחדש או פעם בשנה, (תלוי בתחום) בעל העסק יוצר תחרות בריאה בשוק היעד ואטרקטיביות המאפשרת ללקוחותיו הקיימים והפוטינציאלים להבחין בעוצמת מוצריו וייחודם.
|
כחלק מתהליך העיצוב נבחרים בקפידה הצבעים המתאימים ומעוצב לוגו מייצג לאווירה ולתוכן הקטלוג החדש. |
מצד המעצב הגראפי, מדובר בתהליך עיצוב של התחדשות, איסוף ונשימת הצבעים המתאימים לעונה, בשנה הנוכחית. על המעצב לאסוף את התמונות המתאימות החומרים התואמים ולשלבם במחשבות מתמידות סביב רעיון שייצג את אווירת העונה ומושא הקטלוג כשמכאן נותר ליצור עיצוב המעורר עניין והתאמה לעונה החדשה עם שפה גראפית והחלטות עיצוביות שעוטפות את הקטלוג מתחילתו עד סופו החל מעיצוב לוגו לקטלוג, עיצוב גריד, עיצוב פורזס, תוכן עניינים, ועד ההחלטה על פורמט עיצובי שונה לקטלוג. אין ספק שמדובר בתהליך המלווה בהתרגשות, סקרנות וכמיהה לראות מה מצפה לנו הלאה, ובנימה זו אציג בפניכם את הקטלוג האחרון שהוצא מgrafficted החל מהלוגו ועד לכריכה.
|
עיצוב כריכה, עיצוב פתיח לקטלוג של קיץ 2011 |
|
עיצוב תוכן עניינים המהווה פתיח ורמז לבאות בקלטוג החדש |
|
עיצוב קטלוג לקהל לקוחות מוגדר מראש |
|
עיצוב מקורי הנוצר בקפידה לכל כפולה כאילו היא החשובה ביותר. |