חיפוש באתר

עיצוב ברשתות חברתיות - והפעם עיצוב ביוטיוב

קידום ועיצוב ברשתות חברתיות
כחלק מהיכולות העיצוביות  הרחבות של גרפיקטד, אנו מציעים מלבד שירותי עיצוב לדפוס ולאינטרנט גם שירותי עיצוב למדיות החברתיות השונות, מדובר בשירות שלא ניתן להתעלם ממנו בעולם רווי בעולמות וקשרים חברתיים שבין השאר מנוצלים לטובה לקידום עסקים קטנים כגדולים, אני בחרתי לקחת את העולם החברתי הזה, וליישם אותו בעולם שמוכר לי וברור לי, איך לא? עיצוב גרפי, אני לוקחת את אותה נראות של החברה שפונה אליי עם שפה גרפית קיימת (או שאני בונה ומעצבת עבור הלקוח/ה) ומוצאת את הדרך ליישם אותה בצורה יצירתית, רעננה וחדשנית ותואמת לדרישות של המדיה החברתית במקרה זה התמקדתי ביוטיוב. 
עיצוב ערוץ יוטיוב
בערוץ יוטיוב שעוצב לגרפיקטד,לקחתי את השפה הקיימת ומיתגתי את הערוץ ביוטיוב, כמו כן ניתן בערוץ לראות כיצד עיקר השירותים באתר הוטמעו בסרטוני תדמית שנבנו ועוצבו גם הם כחלק ממיתוג כולל של גרפיקטד.  
מה הלקוחות שלי מקבלים? 
בגדול מדובר בהמון, הלקוחות שלי מקבלים המון , מדובר בהשקעה לא מעטה של זמן ואיך לא מצד הלקוח גם
כסף.... כאשר אני ניגשת ליצור תדמית ללקוח ברשת החברתית, אני בודקת אילו רשתות חברתיות מבין מגוון עצום של רשתות חברתיות תואמות לתחום שלו ולשם אני פונה, מכיוון שבמקרה זה אנחנו מתמקדים בעיצוב לערוץ יוטיוב, אין הלקוחות שלי מקבלים רק עיצוב לערוץ, במידה ואין להם סרטוני תדמית, אנו עורכים,מכינים ומעצבים סרטוני תדמית שמהווים חלק ממיתוג כולל של העסק, הסרטונים מכילים, קטעי וידאו קיימים ו\או תמונות מעובדות במקרה הצורך, ועיצוב שקופיות תוכן שבין השאר קוראות לפעולה. צפו לדוגמא בפרוייקט של השפית אורית פרי
http://www.youtube.com/user/oritpery
למה ולמי זה טוב? 
רק לך, כל עיצוב ברשת חברתית שהיא, כל נוכחות נכונה ברשת חברתית החל מ: עיצוב בלוג, עיצוב ערוץ וידאו ברשתות שונות, עיצוב דף בטוויטר, עיצוב דף עסקי בפייסבוק ועוד ועוד...תורמים לטווח הארוך לקידום העסק\חברה שלך ויוצרים מיתוג ונראות אחידה שמזוהה איתך לאורך כל הדרך בלי יוצא מן הכלל.










דוגמאות נוספות:
בדוגמא זו לעיצוב ערוץ יוטיוב- עוצב ללקוח - Greencoach- מערך תדמיתי שלם- כולל עיצוב לוגו, עיצוב אתר ועיצוב לרשתות החברתיות השונות: עיצוב ליוטיוב, לפייסבוק, עיצוב לגוגל+, עיצוב לטוויטר ועוד... בין השאר כמובן עיצוב לערוץ יוטיוב ועיצוב ובניית סרטון תדמיתי. בקרו בערוץ: לחצו כאן, או באתר

מה הצעד הבא שעליך לעשות?
אז....האם אתה מוכן לקחת את העסק שלך לשלב הבא ולאפשר למעצב שלך לבנות עבורך עיצוב ברשת החברתית? אם התשובה היא כן  צור קשר עוד היום!  ושיהיה לנו רק בהצלחה....
http://www.youtube.com/user/igegreen

http://www.youtube.com/user/maorhamifrats


http://www.youtube.com/user/greencoach1/featured


http://www.youtube.com/user/oritpery



לוח שנה מחיק

לוח שנה מחיק
לוח תכנון שנתי מחיק 2017-2018

מיתוג עסק

מיתוג עסק

מיתוג עסק מיתוג עסק הוא התפיסה, התחושה, החוויה, המסרים והערכים שמועברים לצופה, מה הצופה מזהה והאם הוא מזדהה עם השירות או המוצר שלכם, במידה...

אז נהיה בקשר?

שם

אימייל *

הודעה *