חיפוש באתר

עיצוב ניירת משרדית לעורך דין

מיתוג משרד עורכי דין

מיתוג משרד עורכי דין  הוא המכלול של איך נתפש המשרד שלכם כעורכי דין, החל מהמקצועיות שלכם, השירות שלכם ושאר ערכים שהצבתם כמטרה וכחזון למשרד שלכם, מיתוג במהותו וכחלק מהתפישה שלו הוא גם הנראות, הנראות של העיצוב בהיררכיה שמתחילה מעיצוב המשרד, מעיצוב הלוגו של משרד עורכי דין, עיצוב שלט לעורך דין, עיצוב ניירת משרדית של משרד עורכי דין ועד לפרט הכי קטן כמו חתימה למייל (לדוא"ל) לעורך דין.  אז מאיפה להתחיל? 
עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין כולל מיתוג למשרד עורכי דין

 עיצוב לוגו לעורך דין

עיצוב לוגו הוא מצרך הכרחי לכל עסק קטן כגדול- לוגו לעורכי דין הנו מצרך אף יותר הכרחי מכיוון שלהבדיל ממשרדים ועסקים אחרים, התחרות בתחום של עורכי הדין הוא עצום וישנה חשיבות עצומה לבידול של המשרד שלכם או בידול שלכם כעורכי דין בהתמחויות שונות לעומת המתחרים, כאשר בידול יכול להתבטא מבחינה רעיונית, נישתית או ע"י עיצוב ייחודי ומקורי כאשר לענייננו בכל פרויקט של עיצוב לוגו מיתוג לעורך דין או משרד עורך דין אנו נדרשים לאפיון ועיצוב ייחודי בפני עצמו.


עיצוב לוגו לעו"ד
עיצוב לוגו לעורכת דין

מהו לוגו לעורך דין? 

לוגו לעורך דין הוא לוגו שמורכב מסמל ומכיתוב- דהיינו טיפוגרפיה, הלוגו מאופיין בצורניות ייחודית, טיפוגרפיה מותאמת, צבעוניות סולידית שמתאימה לערכי המקצוע. ישנם מקרים בהם לוגו מורכב רק ממלל - מטיפוגרפיה. חשוב לציין שלא ייתכן עיצוב לוגו רק עם סמל, אלא בשילוב השניים, לעומת זאת עיצוב לוגו לעורך דין מורכב לעתים רק עם טיפוגרפיה, זה תלוי באפיון של הלקוח מו להמעצבת ובהתאמה לדרישות הלקוח.
עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב לוגו וניירת משרדית לעורכי דין
מיתוג עורכי דין- כולל עיצוב תדמית למשרד עורך דין
5 סיבות למה חשוב לעצב לוגו מקצועי למשרד? 
  1. אם אתם נתפשים כמשרד מוכר ומבוסס הרי שחלק מדרכי יצירת רושם נעשים באמצעות: הלוגו, כרטיס הביקור שאתם מגישים ללקוחות ומכרים, הלוגו שמופיע בשלט של משרד עורכי הדין, ועוד.. לכן אין מנוס ממיתוג ועיצוב תדמית חדשה למשרד, כזו שתיצור שפה גרפית כוללת בכל רכיבי העיצוב החשובים.
  2. אם אתם עורכי דין בתחילת דרככם העצמאית ואתם רוצים להותיר חותם ובידול ממתחרים.
  3. חשוב לעצב לוגו למשרד עורך דין לדוגמה במידה ויש לכם לוגו ישן/ קיים שנעשה בוורד, ע"י מישהו לא מנוסה ומקצועי מספיק .. או שהלוגו נבנה בהינף יד ופשוט לא מתאים בהרבה מובנים למשרד וליוקרתיות שהמשרד שלכם רוצה לשדר לקהל הלקוחות- פנו למעצב מקצועי ומנוסה ועצבו לוגו למשרד עורכי דין מדויק וראוי למשרד מכובד כמו שלכם!
  4. ההבדל בין לוגו חובבני לעיצוב לוגו לעורך דין מקצועי - הוא הבדל עצום, ההבדל הוא בין תגובה פושרת ואף לא מורגשת לעיצוב לוגו חובבני לעורך דין לעומת תחושות הערצה והערכה שעיצוב לוגו מקצועי לעורך דין, מעורר, אז מה הרושם מבין השניים שאתם הייתם רוצים להותיר? 
  5. עיצוב לוגו לעורך דין או עיצוב לוגו למשרד עורכי דין חשוב להעברת מסרים שבחרתם להעביר כמשרד, החל מרצינות, אמינות, מקצועיות ויוקרתיות ועוד. 

עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין
מיתוג עורכי דין

עיצוב תדמית לעורכי דין

עיצוב תדמית לעורכי דין זהו פתרון משלים ומושלם לעיצוב כולל של עורכי דין, כאשר אנשים מדברים על עיצוב תדמית מדברים על התפישה של המשרד, על הדברים והפרטים הכי קטנים כמו עיצוב הלוגו, עיצוב נייר מכתבים, עיצוב נייר הפקס לעורכי דין, או עיצוב כרטיס הביקור, יחדיו כולם כמכלול שווים לתדמית. 

עיצוב תדמית לעורכי דין הוא צעד חשוב לכל משרד עורכי דין לדעתי מדובר בהשקעה שלא דורשת תקציב בשמיים, אפילו תקציב הגיוני, כשהתמורה יוצרת שבבים חיובים שמתפזרים ויוצרים מודעות ועניין רב לגבי אותו משרד עורכי הדין עם הלוגו והמיתוג הרציני והיוקרתי!

חשוב לציין כי (בעיניי) עיצוב יוקרתי או עיצוב מרשים לעורכי דין  לא אומר בהכרח עיצוב והפקה בצבעי הקשת או בצבעים זוהרים, עיצוב מוצלח, מוצלח כאשר הוא מספיק חכם להדגיש את המסר שהלקוח רוצה להעביר במשיכת מכחול, בעיצוב מינימליסטי שנובע מהקפדה על כל פסיק ונקודה. 


עיצוב ניירת משרדית למשרד עורכי דין
מיתוג משרד עורכי דין כולל עיצוב לוגו ועיצוב ניירת לעורכי דין

עיצוב לוגו למשרד עורכי דין וגישור
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין וגישור


עיצוב ניירת משרדית לעורך דין

לא פעם פונים אליי לוקחות באמירות כמו: "אני רוצה עיצוב לוגו אבל כרטיס ביקור כבר יש לי"... חשוב לי להבהיר בנקודה הזו שמיתוג לעורכי דין ועיצוב תדמית לעורכי דין - איננה יכולה להתקיים מחלקים ישנים בשילוב עם חדשים, אלא נכון יותר לבצע עיצוב כולל של חבילת מיתוג שלמה לעורכי דין אשר מכילה מוצרי עיצוב מקיפים לפעילות המשרד.

על חבילת עיצוב תדמית למשרד עורכי דין המכילה מוצרי עיצוב כגון עיצוב ניירת משרדית, לשדר אחידות בעיצוב ובשפה הגרפית מסיבה מאוד פשוטה: אם תיקחו מיתוג ישן- לדוגמה תחלקו כרטיסי ביקור ישנים... ואז תגישו ללקוח ניירת משרדית של עורכי דין עם העיצוב החדש.. אתם יוצרים בפני הלקוח - בלבול! 
אנשים נוטים להיבהל מכך - זה משדר עבורם חוסר אמינות וחוסר יציבות אל מול העורך דין שהם פנו אליו. 

לכן כתנאי לדעתי עליכם כעורכי דין להגיע מוכנים ולהבין שהשקעה של כ - 500 ש"ח נוספים לעיצוב כרטיס ביקור לא שווה ערך לנזק התדמיתי (התפישה והחשש של הלקוח הפוטנציאלי) שמיתוג גרפי חסר או ערבוב של עיצוב ישן וחדש עלולים לגרום. 

בשלב הבא שאלו את עצמכם מה הצורך שלכם כמשרד? האם אתם מעדיפים להשקיע השקעה חד פעמית שתספיק לטווח הארוך? או להסתפק בחצי תהליך? האם הייתם רוצים לרכוש חצי מוצר או לקבל מוצר שלם שישמש אתכם שוב ושוב?  
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין

עיצוב ניירת משרדית למשרד עורכי דין
עיצוב ניירת משרדית למשרד עורכי דין
עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב לוגו לעורך דין


עיצוב תדמית למשרד עורכי דין
עיצוב ומיתוג משרד עורכי דין

עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב לוגו לעורך דין
עיצוב ניירת משרדית לעורך דין
עיצוב ניירת משרדית לעורך דין
עיצוב לוגו לעו"ד
עיצוב לוגו לעורכת דין
עיצוב תדמית לעו"ד
עיצוב תדמית לעו"ד


10 סיבות למה לעצב חבילת מיתוג לעורכי דין אצלנו?

  1. בגרפיקטד אין פשרה על איכות ויוקרה.
  2. בגרפיקטד מקפידים על עיצוב סולידי ומייצג בהתאם לחוקיות הנדרשת.
  3. הניסיון - תוכלו למצוא שהניסיון במקרה זה הכרחי לתוצאות מכובדות וראויות.
  4. מקוריות- כל לוגו אצלנו ייחודי ומעוצב כלוגו בוטיק בהתאמה אישית שמותאמת למהות המשרד ולפי התאמה לעורכי הדין שפנו אלינו. 
  5. המחיר- המחיר למיתוג משרד עורכי דין- הוא לא מחיר זול! אך הוא מחיר מיתוג הוגן ותחרותי (לעומת מחיר זול שמוליד עבודה זולה בהתאם לתקציב דל) לכמות העבודה הנדרשת, לתוצאות הרצויות, למתנות ולשירות שהלקוחות שלי מקבלים! 
  6. חבילת מיתוג מלאה לעורכי דין - אנו מעצבים חבילת מיתוג מלאה בלבד, אם יש לכם כרטיס ביקור ישן- רצוי שיעוצב כרטיס חדש עם העיצוב והשפה הגרפית החדשה שנקבעה ועם הלוגו החדש. שימו לב! בעיצוב לקבלת תוצאות מושלמות אין קיצורי דרך. 
  7. התהליך- אצלנו תוכלו לחוות תהליך יצירה של המיתוג הגרפי למשרד שלכם, התהליך שיוביל למיתוג שלכם כעורכי דין מהשורה הראשונה!
  8. המלצות- לפעמים עדיף לשמוע מה אחרים אומרים בכדי להבין אל מול מי בחרתם לעבוד, בקרו בדף ההמלצות לעיצוב ומיתוג, או צפו בדוגמאות למטה. 
  9. הדוגמאות והעיצובים שלנו- אין טוב ממראה עיניים- אם ראיתם ואהבתם- אז למה אתם מחכים? תהיו בקשר!
  10. אני לא מעט שומעת מלקוחות שמתקשרים אליי- שהם עיצבו לפני שנה או חצי שנה לוגו והם רוצים לעבור את התהליך מחדש (זה תמיד מעציב אותי לשמוע שאנשים שילמו לחינם ולא קיבלו מוצר טוב) אני חייבת לציין שכאשר התהליך והעיצוב נעשה בצורה טובה, בהשקעה מקסימלית מצד הלקוח והמעצב אין סיבה שתצטרכו לשלם פעמיים- לא קרה לי אישית מעולם שלקוח הצטרך למתג עצמו מחדש כי לא היה מרוצה ממה שיצא... אני חושבת שאם ישנה סיבה לבצע מיתוג לעו"ד דווקא איתי - זוהי הסיבה: עיצוב לוגו לעורך דין צריך להתבצע אצל מעצב שאצלו תוכלו לדעת שאתם מקבלים עיצוב טוב, עיצוב שנכון לכם, לוגו שלא תצטרכו להחליף או לשנות אותו אלא לוגו שילווה אתכם לאורך שנות פעילות העסק שלכם (מקווה שעשרות שנים טובות ורבות... ). 
דברו איתי :-) חגית - 077-4420749 או: grafficted@gmail.com 


המלצה על מיתוג לעורכי דין
מכתב המלצה מעו"ד לין רוחם- אשר בוצעה עבורה חבילת מיתוג לעורכי דין

המלצה על לוגו למשרד עורכי דין
המלצה על עיצוב תדמית לעו"ד (על גבי ניירת משרדית שעוצבה לעו"ד)

חבילת עיצוב תדמית לעורכי דין

החבילה הבסיסית לעיצוב לוגו ומיתוג עורכי דין כוללת:
  • חבילת לוגו (לוגו בורסיות שונות והתאמות למדיה של אינטרנט, פייסבוק ודפוס)
  • עיצוב כרטיס ביקור דו צדדי
  • עיצוב נייר מכתבים 
  • בניית נייר מכתבים כתבנית וורד 
  • עיצוב מעטפה בגודל סטנדרטי 
  • עיצוב חתימה למייל

חבילת עיצוב מתקדמת לעורכי דין
  • חבילה בסיסית לעורכי דין +
  • עיצוב מעטפות בשני גדלים נוספים
  • עיצוב עיצוב ובניית נייר פירמה כתבנית וורד
  • עיצוב ובניית תבנית וורד נייר פקס
מעוניינים במיתוג מקצועי למשרד עורכי דין? 
פנו אליי - לחגית 077-4420749 או למייל: grafficted@gmail.com 





לוח שנה מחיק

לוח שנה מחיק
לוח תכנון שנתי מחיק 2017-2018

מיתוג עסק

מיתוג עסק

מיתוג עסק מיתוג עסק הוא התפיסה, התחושה, החוויה, המסרים והערכים שמועברים לצופה, מה הצופה מזהה והאם הוא מזדהה עם השירות או המוצר שלכם, במידה...

אז נהיה בקשר?

שם

אימייל *

הודעה *