חיפוש באתר

לוגו לעורך דין

עיצוב לוגו לעורך דין

מה חשיבות עיצוב לוגו לעסקים? 

כבעל עסק רגיל חשיבות עיצוב לוגו מקצועי! היא קריטית להפיכת העסק ללגיטימי ורציני בפנייה שלו לקהל לקוחות, בעלי עסקים לעיתים לומדים בדרך הארוכה שיש הבדל ביחס של לקוחות לעסק שהלוגו והעיצוב של דברי הפרסומת בה נעשים: באופן חובבני, עיצוב לוגו בוורד או עיצוב לוגו בפאוור פוינט, לעומת עיצוב לוגו שנעשה ע"י מעצב גרפי שמומחה ומנוסה באיך לעצב לוגו בצורה נכונה, ובאיך לתת מענה נכון לבעל העסק.
מיתוג משרד עורכי דין נדל"ן
עיצוב לוגו לעורך דין נדל"ן
לא פעם לצערי היו לקוחות שהחליטו לא להשקיע תקציב בעיצוב לוגו ואף ניסו ל"עצב לבד" או לפנות לגרפיקאי חובבני, לשכן או לדוד שיודע "פוטושופ" (כשד"א מעצב מקצועי שמבין עניין- לעולם לא יעצב בפוטושופ לוגו ) אותם אנשים חזרו אליי לעיצוב לוגו ועיצוב תדמית - ועברו את התהליך הנכון לעיצוב לוגו, לפי העדויות של אותם לקוחות ההבדל בתגובות לעסק וההתרשמות הייתה משמעותית ולקוחות התייחסו לעסק שלהם ולרעיון שלהם ברצינות יותר מאשר לפני המיתוג החדש.

כמו כן לא פעם חזרו אליי לקוחות לאחר שהתפשרו על עיצוב "זול" ולאחר שנאלצו לעבור דרך ארוכה ומתישה בתוצאה לא ראויה, בבזבוז זמן יקר ומשאבים, עברו יחד איתי את התהליך הנכון לעיצוב לוגו ורק אז הבינו את ההבדל בין התפשרות בדרך הקלה והזולה לבין השקעה בעיצוב לוגו מקצועי שיוצר מיצוב ובידול של העסק לעומת עסקים אחרים ונעשה בצורה ראויה. 

בשל הסיבות הללו חשוב לא לחפש "לוגו זול" או "עיצוב לוגו בחינם"....  מחיר עיצוב לוגו הוא מחיר יקר ושווה ערך לעסק מיוחד שרוצה שיבינו שהוא עסק ייחודי ומיוחד, שהוא אחר ולא עוד אחד מיני רבים.... 

דוגמה לעיצוב לוגו לעורך דין יוקרתי: 
מיתוג משרד עורכי דין
עיצוב לוגו לעורך דין, עיצוב ניירת משרדית לעו"ד ומיתוג משרד עורכי דין

מה חשיבות עיצוב לוגו לעורכי דין? 

באותה מידה שישנה חשיבות בעיצוב לוגו לעסקים רגילים, ביצירת: אחידות בעיצוב, ייחודיות, זכירות, ועיצוב מקצועי על הניירת המשרדית כך ישנה חשיבה למשרד עורך דין שהוא עסק לכל דבר. 
אני מוצאת מניסיוני הרב אל מול עורכי דין- שישנה חשיבות אף רבה יותר למתג משרד עורכי דין ולעצב לוגו וניירת משרדית מכמה סיבות שמובאות לפניכם.
מיתוג עורכי דין
עיצוב לוגו לעו"ד ומיתוג משרד עורכת דין
עיצוב לוגו לעורך דין
מיתוג עורכי דין


מעוניינים בחבילת עיצוב לוגו וניירת לעו"ד? צרו קשר {חגית}

פנו אליי ל: grafficted@gmail.com   או לטלפון: 077-4420749


5 סיבות מדוע מיתוג משרד עורכי דין בצורה מקצועית חשוב

  1. יצירת עיצוב לוגו ייחודי למשרד עורכי דין או לעורך דין בכדי ליצור בידול- הבדל והבלטה של המשרד לעומת אלפי המתחרים והמשרדים הקיימים בשוק עורכי הדין.
      
    עיצוב לוגו למשרד עורכי דין ונוטריון 

  2. חשוב ליצור עיצוב רציני וסולידי, לא לוגו מקושקש או עם סמלים מאוסים וקיטשיים אלא עיצוב לעורכי דין בהתאם לחוקיות הנדרשת באתיקה המקצועית למיתוג למשרד עורכי דין.

  3. חשוב לעצב לוגו מקצועי לעורך דין בשל הרושם בפני הלקוחות, החל מהשלט בכניסה למשרד עורכי דין וכלה בהגשת כרטיס ביקור ללקוח הפוטנציאלי או בהגשת מסמכים ממותגים באופן מקצועי וראוי.

  4. חשוב לא להתפשר על איכות ועיצוב נקי ואסתטי- נתקלתי בלקוחות שהגיעו אליי עם עיצוב ניירת משרדית ועיצוב לוגו בצבעים זוהרים- עם חוסר התחשבות בחוקי עיצוב נכונים כמו קומפוזיציה, צבעוניות, טיפוגרפיה ועוד... לאחר השינוי שביצענו במיתוג כולו, התגובות החיוביות והפידבקים הטובים של הסביבה לא איחרו להגיע.
     
  5. בעיניי הדוגמה הכי טובה למה כדאי- אלו הדוגמאות-  למה לא כדאי... לא כדאי שתנסו לעצב לוגו לבד! לא כדאי לנסות לעצב בפוטשופ לוגו.. או לעצב לוגו בוורד או לנסות לעצב לבד בפאורפוינט, התוצאות נראות חובבניות, נראות מאולצות וילדותיות לרוב. אלו לא הערכים שהייתם רוצים לשדר ללקוח, בוודאי לא כעורכי דין שהתדמית שלכם חשובה החל מאיך אתם נראים, איך המשרד נראה, איך הלוגו ואיך הנייר מכתבים שלכם כעורכי דין נראים. חשבו על התגובה החיובית של הלקוח.. כאשר אתם מגישים לו כרטיס ביקור שמעוצב באופן מקצועי, כרטיס ביקור של עורך דין שיש בו את כל הפרטים החשובים, כרטיס ביקור של עורך דין עם לוגו לעורך דין שיש בו את האסתטיות ואת ההבנה של עיצוב נכון, הנה דוגמה לעיצוב מקצועי לעורך דין.
    עיצוב לוגו לעורך דין
    עיצוב לוגו לעורך דין

  6. מיתוג משרד עורכי דין
    מיתוג עורכי דין
  7. לעתים לא כולם מודעים לחשיבות עיצוב מקצועי ויוקרתי ולמיתוג משרד עורכי דין. כאמור בדיוק שוחח איתי לקוח שסיפר לי שכשהוא מגיש את הכרטיס ביקור שעיצבתי עבורו בפגישות ללקוחות והם מתפעלים, הם מסובבים את כרטיס הביקור שלו ומתעכבים על הפרטים ואף מציינים בפניו את הרושם שהכרטיס יוצר, הלקוח המדובר הבין שמה שהיה לו לפני העיצוב המקצועי ומה שהוא קיבל אחרי העיצוב והמיתוג החדש שווים את ההשקעה הרבה ושההשקעה באפיק הפרסום של מיתוג גרפי מוחזרת ובגדול! כאשר שהלקוחות רואים ותופשים אותו כעו"ד רציני.  

מעוניינים בחבילת עיצוב לוגו וניירת לעו"ד? צרו קשר {חגית}

פנו אליי ל: grafficted@gmail.com   או לטלפון: 077-4420749

עיצוב תדמית לעורכי דין חבילת עיצוב לעורכי דין

עיצוב תדמית לעורכי דין מתחילה מעיצוב לוגו ועיצוב ניירת משרדית שיווקית מקצועית, אני שמחה להציג בפניכם את חבילת התדמית לעורכי דין הבסיסית שמכילה כל מה שמשרד צריך לשיווק בסיסי והתחלתי של העסק שלו. חבילת עיצוב לוגו לעורכי דין זו מותאמת לעו"ד.
מה חבילת מיתוג בסיסית לעיצוב לוגו לעורכי דין כוללת?

• עיצוב לוגו לעו"ד ובניית לוגו (חבילת לוגו מורחבת שכוללת ורסיות שונות לסביבות מסך ודפוס + מתנה!)
• עיצוב כרטיס ביקור דו-צדדי
• עיצוב נייר מכתבים לדפוס 
• עיצוב תבנית נייר מכתבים מותאמת לוורד
• עיצוב מעטפה בגודל רגיל 23*11 ס"מ. 

• עיצוב חתימה למייל 

+ 2 מתנות שוות!


מעוניינים בחבילת עיצוב לוגו וניירת לעו"ד? צרו קשר {חגית}

פנו אליי ל: grafficted@gmail.com   או לטלפון: 077-4420749

עיצוב לוגו למשרד עורכי דין ועיצוב ניירת משרדית לעורך דין

דוגמאות לעיצוב לוגו לעורכי דין נוספים שעיצבתי:
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין

ההבדל בין עיצוב לוגו לעסק רגיל לעיצוב לוגו למשרד עורך דין
עיצוב לוגו לעסקים רגילים לרוב לא נעשה תוך התחשבות במגבלות עיצוב או חוקים עיצובים ובמסגרת הקונספט לעסק, המעצב חופשי לעצב וכפוף אך ורק לחוקי העיצוב ומחויב לתת מענה ולהביא לידי ביטוי את הרעיון של העסק בעיצוב הלוגו.
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין
עיצוב לוגו למשרד עורכי דין
לעומת זאת - עורכי דין מחויבים לסולידיות ולכיבוד המקצוע ונהוג בעיצוב ובפרסום משרד עורכי דין לנהוג בהתחשבות במכלול חוקים והנחיות המותאמים לעורכי דין ולמקצוע. 

לסיכום: 
נכון מיתוג גרפי דורש השקעה רבה, אך היא שוות ערך לטווח הרחוק, המיתוג המקצועי יוצר בידול שלכם כעורכי דין בתוך תחום תחרותי מאוד, עיצוב לוגו לעורך דין בימינו הוא קריטי להנעת השיווק והבידול שלכם בעולם העסקים.

מעוניינים בחבילת עיצוב לוגו וניירת לעו"ד? צרו קשר {חגית}

פנו אליי ל: grafficted@gmail.com   או לטלפון: 077-4420749







לוח שנה מחיק

לוח שנה מחיק
לוח תכנון שנתי מחיק 2017-2018

מיתוג עסק

מיתוג עסק

מיתוג עסק מיתוג עסק הוא התפיסה, התחושה, החוויה, המסרים והערכים שמועברים לצופה, מה הצופה מזהה והאם הוא מזדהה עם השירות או המוצר שלכם, במידה...

אז נהיה בקשר?

שם

אימייל *

הודעה *